Micronus moja stronablogwieści (30)artykuły (7)rankingkolekcjalista życzeńaktualnie gram i czytam Prywatny ranking Filmy10 1. Ludzkie dzieci (Children of Men, The)10 2. Eliminator10 3. Mroczny rycerz10 4. Labirynt fauna (Laberinto del Fauno, El)10 5. Matrix9.5 6. Animatrix 9.5 7. Deja Vu (Déjà Vu)9.5 8. Mad Max 2 - Wojownik szos (Mad Max 2: The Road Warrior)9.5 9. Obcy - Decydujące starcie (Aliens)9.5 10. 28 dni później9 11. Ostatni Mohikanin (The Last of the Mohicans)9 12. Donnie Darko9 13. Ostatni smok (Dragonheart)8.5 14. Obcy: przebudzenie (Alien: Resurrection)8.5 15. Mortal Kombat8.5 16. Obcy - ósmy pasażer Nostromo (Alien)8 17. Opowieści z Narni: Lew, Czarownica i Stara Szafa (Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe)8 18. 28 tygodni później (28 Weeks Later...)8 19. Mgła (The Mist)8 20. American GangsterZobacz wszystkie »Książki8.5 1. Apokalipsa według Pana Jana7.5 2. Głowa KasandryKomputerowe5 1. Far Cry 24.5 2. Fallout 3